Tuotetoivomukset

Kanava mm. olut- ja viinitarvikekaupoille. Eli tarjoukset ja muut houkuttimet.
Muista laittaa yhteystiedot.

Valvojat: äyni, suorama, Elmo

duplo
Aloittelija
Aloittelija
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Helsinki
18 tai yli: Olen

Re: Tuotetoivomukset

ViestiKirjoittaja duplo » To Kesä 19, 2014 16:46 pm

Thomas Fawcettin brown malt olisi kiva saada valikoimiin esimerkiksi Brewcatille, siellähän on jo aika pitkälti TF:n valikoimaa. Tämän lisäksi mukava lisä olisi BetterBottlet, koska voin nähdä, että saan lasiset käymisastiat rikki heti ensimmäisenä käyttöpäivänä ja normaalit käymissaavit vissiin päästävät läpi niin paljon happea, että hapanoluiden teko on aika pitkälti poissuljettua...
"Relax, don't worry, have a homebrew."

voetto
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Paikkakuntasi: Vaajakoski

ViestiKirjoittaja voetto » Pe Kesä 20, 2014 14:34 pm

duplo kirjoitti:Thomas Fawcettin brown malt olisi kiva saada valikoimiin esimerkiksi Brewcatille, siellähän on jo aika pitkälti TF:n valikoimaa. Tämän lisäksi mukava lisä olisi BetterBottlet, koska voin nähdä, että saan lasiset käymisastiat rikki heti ensimmäisenä käyttöpäivänä ja normaalit käymissaavit vissiin päästävät läpi niin paljon happea, että hapanoluiden teko on aika pitkälti poissuljettua...

Brown malttia kyselinkin lopputalvesta Brewcatista ja kertoivatkin että tulisi seuraavan TF tilauksen yhteydessä. Kyselin maris otterin perään ja luultavasti tässä lähiviikkoina olisi tulossa.

Brewcat
Harjoittelija
Harjoittelija
Paikkakuntasi: Akaa

ViestiKirjoittaja Brewcat » Ti Kesä 24, 2014 16:26 pm

Ja TF maltaita on edelleen tulilla... Brownia myös. Kunhan nyt saadaan marssijärjestys kuntoon. Ropleemi noissa on tuo tarve ottaa kerralla 3-5 tonnia. Säkkiä yksistään kun ei kannata ottaa.
Brewcat Oy - Cervisia Vitae Bonae
http://www.shop.brewcat.fi/
Yrittäjäntie 5, 378910 Akaa
GSM: 040 199 3924 (Arkisin noin 08-16 välillä)
Tai (mieluiten) email: kauppa[miumiumau]brewcat.fi

Juhani Palttala
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Espoo

ViestiKirjoittaja Juhani Palttala » Ke Kesä 25, 2014 22:24 pm

Miten olisi käytettyjen tammitynnyreiden kimppatilaus? Löytyisikö tilaajia? Suomestakin noita saa, mutta ehkä saisi halvemmalla muualta.

duplo
Aloittelija
Aloittelija

ViestiKirjoittaja duplo » To Kesä 26, 2014 12:04 pm

Brewcat kirjoitti:
Brewcat kirjoitti:
matias kirjoitti:Haluiskohan joku suomalaisista kaupoista ottaa valikoimiinsa Cool Brewing “kylmälaukun”? https://www.cool-brewing.com/

Laitoin valmistajalle kyselyn onko noille jo jakelijaa Euroopassa, ja jos ei ole, niin millä hintaa niitä tänne saatais. Katsotaan mitä vastaavat. Sinällään meinaan ihan järkevän näköinen paketti ja toi passais myös kegeille kesällä. Tein itse (eli säästin) vastaavan tapaisen avaruushuopa kortongin kegeille kesäkäyttöön, jonne tulee juurikin kylmägeelipusseja. Eli kaupallinen tuote olis tietysti ihan kätevä.

Tämä nyt näyttäis aika hyvin mahdolliselta. Hinta / kpl kaikkien tuontikulujen ja suomen kruunun lohkojen jälkeen on jossain 45-50€ / kpl nurkilla. Vieläkö kiinnostaa?

Onko tuotetta vielä tulossa valikoimaan ja jos on niin onko aikataulusta tietoa?
"Relax, don't worry, have a homebrew."

Brewcat
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Brewcat » Pe Kesä 27, 2014 10:24 am

duplo kirjoitti:
Brewcat kirjoitti:
Brewcat kirjoitti:
matias kirjoitti:Haluiskohan joku suomalaisista kaupoista ottaa valikoimiinsa Cool Brewing “kylmälaukun”? https://www.cool-brewing.com/

Laitoin valmistajalle kyselyn onko noille jo jakelijaa Euroopassa, ja jos ei ole, niin millä hintaa niitä tänne saatais. Katsotaan mitä vastaavat. Sinällään meinaan ihan järkevän näköinen paketti ja toi passais myös kegeille kesällä. Tein itse (eli säästin) vastaavan tapaisen avaruushuopa kortongin kegeille kesäkäyttöön, jonne tulee juurikin kylmägeelipusseja. Eli kaupallinen tuote olis tietysti ihan kätevä.

Tämä nyt näyttäis aika hyvin mahdolliselta. Hinta / kpl kaikkien tuontikulujen ja suomen kruunun lohkojen jälkeen on jossain 45-50€ / kpl nurkilla. Vieläkö kiinnostaa?

Onko tuotetta vielä tulossa valikoimaan ja jos on niin onko aikataulusta tietoa?

Moi,

hyviä uutisia. Nämä kiinasta purjehtineet ihmepussukat ovat nyt Helsingissä, joten kaikella todennäköisyydellä saadaan ne sieltä alkuviikosta vapaaksi.

matias
Foorumilainen
Foorumilainen

ViestiKirjoittaja matias » Pe Heinä 04, 2014 13:52 pm

Jos mahdollista, toivoisin valikoimiin saksalaisia puoli koreja (0.5 x 11 pulloa) normaalikokoisten lisäksi.

matias
Foorumilainen
Foorumilainen

ViestiKirjoittaja matias » Ma Heinä 28, 2014 18:41 pm

Brewcat kirjoitti:hyviä uutisia. Nämä kiinasta purjehtineet ihmepussukat ovat nyt Helsingissä, joten kaikella todennäköisyydellä saadaan ne sieltä alkuviikosta vapaaksi.

Onkohan näistä sittemin kuulunut mitään? Ainakaan Brewcat:n kaupassa en ole nähnyt niitä…

Brewcat
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Brewcat » To Heinä 31, 2014 10:34 am

matias kirjoitti:
Brewcat kirjoitti:hyviä uutisia. Nämä kiinasta purjehtineet ihmepussukat ovat nyt Helsingissä, joten kaikella todennäköisyydellä saadaan ne sieltä alkuviikosta vapaaksi.

Onkohan näistä sittemin kuulunut mitään? Ainakaan Brewcat:n kaupassa en ole nähnyt niitä…

Saapuivat ihan meille saakka viime perjantaina. Merirahtiselvitysten kanssa on ollut aivan älytön määrä paperia ja lisämaksuja, joka suoraan sanoen yllätti meidät housut kintuissa. Lisäksi ohjeistuksia ei annettu jos ei osannut kysyä... Mielenkiintoista kerrassaan.

Mutta nyt nämä siis ovat meillä ja myynnissä: http://www.shop.brewcat.fi/cool-brewing ... -2036.html

Valkosipuli
Oppilas
Oppilas

ViestiKirjoittaja Valkosipuli » To Heinä 31, 2014 16:24 pm

Brewcat kirjoitti:
matias kirjoitti:

Saapuivat ihan meille saakka viime perjantaina. Merirahtiselvitysten kanssa on ollut aivan älytön määrä paperia ja lisämaksuja, joka suoraan sanoen yllätti meidät housut kintuissa. Lisäksi ohjeistuksia ei annettu jos ei osannut kysyä... Mielenkiintoista kerrassaan.

Mutta nyt nämä siis ovat meillä ja myynnissä: http://www.shop.brewcat.fi/cool-brewing ... -2036.html

Hieno! Kunhan olen saanut muutettua niin varmasti pistän parisen kappaletta pussukoita tilaukseen!

Valkosipuli
Oppilas
Oppilas

ViestiKirjoittaja Valkosipuli » Pe Elo 01, 2014 14:44 pm

Olisiko muuten mahdollista esim Brewcatille saada varastoon 3l Erlenmeyer pulloja? 5l Pulloja löytyy suomesta, mutta ne ovat jo aivan liian isoja. 3l on mielestäni täydellinen koko jokaiselle hiivankasvattajalle!

Brewcat
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Brewcat » To Elo 14, 2014 11:17 am

Laitetaanpa noita 3L erlojakin seuraavaan tukkuerään. Saatiin myös aiemmin mainittuja 30L astioita paria eri mallia lisää valikoimaan. Pitää vaan ruokkia ne tuonne järjestelmäänkin...

Molder
Kisälli
Kisälli

ViestiKirjoittaja Molder » To Elo 14, 2014 12:29 pm

Brown maltia tarvitsisi tässä syksyn mittaan. Et kiva jos löytyis :-)
Wil Wheaton:"...I have not yet encountered a homebrewer who's a dick"

riha
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja

ViestiKirjoittaja riha » To Elo 14, 2014 21:03 pm

Komppaan brown maltin tarvetta, vaikka viime satsissa tulikin ostettua kilo jyvää itse paahtamista varten...

Juhani Palttala
Kisälli
Kisälli

ViestiKirjoittaja Juhani Palttala » Ma Elo 25, 2014 14:04 pm

Tämmöinen fermentööri Brewcatille (tai mihin tahansa):

https://www.thefastrack.ca/main/fastferment

Brewcat
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Brewcat » Ti Elo 26, 2014 8:51 am

Huomenta,

Fawcetilta on nyt tulossa 3000kg maltaita, mukana myös Brownia ja iso läjä Maris Otteria. ilmoitellaan kun tuo erä rantautuu..

Palttalan mainitsema pääläri laitetaan myös valikoimaan jahka sitä on saatavilla.

HenkkaM
Kisälli
Kisälli

ViestiKirjoittaja HenkkaM » Ma Syys 01, 2014 17:28 pm

Brewcat kirjoitti:Laitetaanpa noita 3L erlojakin seuraavaan tukkuerään. Saatiin myös aiemmin mainittuja 30L astioita paria eri mallia lisää valikoimaan. Pitää vaan ruokkia ne tuonne järjestelmäänkin...

Onko antaa mitään arviota siitä milloin 3 l erlenmeyereitä olisi tulossa ja millaiseen hintaan?

Brewcat
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Brewcat » Ke Syys 03, 2014 18:46 pm

HenkkaM kirjoitti:
Brewcat kirjoitti:Laitetaanpa noita 3L erlojakin seuraavaan tukkuerään. Saatiin myös aiemmin mainittuja 30L astioita paria eri mallia lisää valikoimaan. Pitää vaan ruokkia ne tuonne järjestelmäänkin...

Onko antaa mitään arviota siitä milloin 3 l erlenmeyereitä olisi tulossa ja millaiseen hintaan?

jahas joo, näyttää siltä että tuosta putiikista mistä normaalisti tulee, ei saa kuin 2 ja 5L kokoja. Eli pitääpä hieman alkaa metsästämään...

Molder
Kisälli
Kisälli

ViestiKirjoittaja Molder » To Syys 04, 2014 12:55 pm

Tässä kun olen tubettanut kotiolut videoita niin yhä enemmän on alkanut tehdä mieli hankkia BetterBottleja käymisastioiksi. Tai sitten jotain muuta läpinäkyvää käymisastiaa.
Wil Wheaton:"...I have not yet encountered a homebrewer who's a dick"

Brewcat
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Brewcat » Ke Syys 10, 2014 8:30 am

Molder kirjoitti:Tässä kun olen tubettanut kotiolut videoita niin yhä enemmän on alkanut tehdä mieli hankkia BetterBottleja käymisastioiksi. Tai sitten jotain muuta läpinäkyvää käymisastiaa.

Meille on tulossa nyt alkuun noita Brouwlandin PET pulloja eri kokoja. Betterbottleakin ollaan kateltu, joten ehkä sekin saatais. Tarvii vaan vähän haarukoida kuinka montaa eri sorttia astiaa voidaan / halutaan pitää varastossa.

Kirkkaiden etuna on että hiivan elämää on kiva seurata akvaariossa. Noin astiana meidän ylivoimainen suosikki on kyllä Speidelin pöntöt tällä hetkellä. Saas nyt nähdä tuleeko tuosta Fastrackin valmistajan tuotteesta uus suosikki. Ainakin kuvien perusteella puteli on hyvin vakuuttava.

Palaa sivulle “Kaupalliset”