Tuotetoivomukset

Kanava mm. olut- ja viinitarvikekaupoille. Eli tarjoukset ja muut houkuttimet.
Muista laittaa yhteystiedot.

Valvojat: äyni, suorama, Elmo

masafi
Kisälli
Kisälli
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Lappi
18 tai yli: Olen

Re: Tuotetoivomukset

ViestiKirjoittaja masafi » Pe Maalis 18, 2016 14:00 pm

Naali kirjoitti:
Mazku kirjoitti:Useammasta suomalaisesta verkkokaupasta näyttäisi olevan usea humalalajike loppu. Koska uudet sadot tulevat vai johtuuko varaston tyhjyys jostain muusta asiasta? Amarilloa ja Simcoeta odotellessa.

Amarillon suhteen success! Tulee perjantaina tai alkuviikosta ensi viikolla kun ei ihan lähialueelta löytynyt. Simcoe vielä hakusessa, mutta ei pitäisi mahdoton rasti olla tuokaan.

Voisit ottaa myös noita NZ humalia.Uusiseelanti-kausi odottaa panoja.
RDWHAHB

Naali
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Helsinki

ViestiKirjoittaja Naali » Pe Maalis 18, 2016 14:38 pm

masafi kirjoitti:
Naali kirjoitti:
Mazku kirjoitti:Useammasta suomalaisesta verkkokaupasta näyttäisi olevan usea humalalajike loppu. Koska uudet sadot tulevat vai johtuuko varaston tyhjyys jostain muusta asiasta? Amarilloa ja Simcoeta odotellessa.

Amarillon suhteen success! Tulee perjantaina tai alkuviikosta ensi viikolla kun ei ihan lähialueelta löytynyt. Simcoe vielä hakusessa, mutta ei pitäisi mahdoton rasti olla tuokaan.

Voisit ottaa myös noita NZ humalia.Uusiseelanti-kausi odottaa panoja.

Juu, siellä on sadonkorjuu kohta kai ajankohtainen niin keväällä/alkukesällä saadaan varmaan 2016 satoakin ja hyvä keskittyä niitä lisäämään kun jenkkilajikkeissa varmaan eioota aika reippaasti.
http://www.panimonurkka.fi, kotiolutainesten kauppaa Helsingin suunnalla.

Tero_perkele
Harjoittelija
Harjoittelija
Paikkakuntasi: Tampere

ViestiKirjoittaja Tero_perkele » La Maalis 19, 2016 11:10 am

Tälläsille uppokuumentimille vois olla ehkä muillakin tarvetta,ei tarvitsisi kattilaan porailla reikiä yms.Speidelillähän on vastaavanlaista vastusta saatavilla(ko vastuksen kuvasta muokattu) mutta sen korkeus on 72cm,joka monelle on turhankin korkea.
Kuva
yksittäiskappaleena olis ollu "Pikkasen" turhan kallis eräässä vastuksia valmistavassa yrityksessä,mutta jos vaikka Panimonurkka yms tilais moisia enemmän niin hintahan voisi pudota alle 100e jolloin ainakin itselleni se olisi kipukynnyksen alapuolella.
Ja ennen kaikkea tuo olisi helppo pestä käytön jälkeen.Noilla kyseisillä mitoilla se sopisi ainakin 40x40 kokoiseen kattilaan.

Naali
Kisälli
Kisälli

ViestiKirjoittaja Naali » Ma Maalis 21, 2016 8:14 am

Pitää kysellä Speidelilta. Yhden firman tiedän mikä noita tekee itse ja hintakin aika paljon alempi. Tarttisi tosin läjän sertifikaatteja jos niitä haluaisi myydä Eu:ssa, mikä itse asiassa ei edes oisi mahdottomuus kun yksi tuttu niitä tekee työkseen.

PetteriSeppänen
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Suomi

ViestiKirjoittaja PetteriSeppänen » Ma Maalis 21, 2016 14:47 pm

Meyervastukselta kannattaa kysyä myös jos ei ole tuttu.

Naali
Kisälli
Kisälli

ViestiKirjoittaja Naali » Ma Maalis 21, 2016 15:15 pm

PetteriSeppänen kirjoitti:Meyervastukselta kannattaa kysyä myös jos ei ole tuttu.

Kiitos tiedosta, en ole ennen kuulutkaan. Täytyy kysellä sieltäkin.

Valkosipuli
Oppilas
Oppilas
Paikkakuntasi: Espoo

ViestiKirjoittaja Valkosipuli » Ma Huhti 25, 2016 12:16 pm

Olisiko jonkun kaupan mahdollista ottaa tälläisestä koppia? http://www.kegerator.com/tap-rite-two-p ... 752HP.html Kyseessä siis Dual body regulator millä saisi kegin paineet molemmilla tynnyreille erilaisiksi.

On mielestäni aivan uskomatonta, että näitä ei Euroopasta löydä sitten mistään. Olisiko Brewcat esim valmis ottamaan näitä myyntiin? Jotenkin uskoisin, että menekkiä olisi vaikka hintaa näille tietty jonkinverran tulisi.

Uskoisin, että muut myös tahtoisivat tarjoilla oluttaan eri paineissa ulos. Kaikki tiedämme, että vehnä olutta ja alea ei tahdo samalla karbonoinnille tarjoilla :).

Olisikohan näille kysyntää, jos joku ottaisi myyntiin? Itse olisin heti valmis ostamaan tuollaisen regun ja uskoisin, että muut olisivat myös?

naamakampela
Foorumilainen
Foorumilainen

ViestiKirjoittaja naamakampela » Pe Elo 12, 2016 12:46 pm

Rosteriverkkoista mallaspiippua 30litran kattillaan olen koittanut metsästää, tuloksetta. Itsellä ei ole halua/osaamistakaan alkaa väsätä mitään DIY-versiota, joten pistämäpä kymykseni tänne:
Saako näitä jostain ja onko kenelläkään halua ottaa valikoimiin?

Tiputus
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Paikkakuntasi: Pirkkala

ViestiKirjoittaja Tiputus » Su Elo 14, 2016 17:01 pm

naamakampela kirjoitti:Rosteriverkkoista mallaspiippua 30litran kattillaan olen koittanut metsästää, tuloksetta. Itsellä ei ole halua/osaamistakaan alkaa väsätä mitään DIY-versiota, joten pistämäpä kymykseni tänne:
Saako näitä jostain ja onko kenelläkään halua ottaa valikoimiin?

Oletko katsellut Kiinasta Aliexpressistä? Minkä kokoinen pitäisi olla mitoiltaan?

Palaa sivulle “Kaupalliset”