Kotiolutwiki

Kehitysehdotukset ja kehittämisprojektit.

Valvojat: suorama, Elmo

suorama
Panimomestari
Panimomestari
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Kangasala
18 tai yli: Olen
Viesti:

Re: Kotiolutwiki

ViestiKirjoittaja suorama » Pe Loka 01, 2010 7:56 am

äyni kirjoitti:
suorama kirjoitti:
äyni kirjoitti:En vaan kyennyt tekemään siitä uudesta viestistä tahmeaa. Joko oikeuteni ei riitä tai sitten en vaan osaa. Mutta eiköhän tämä jotenkin onnistune.

Näköjään tällä foorumi softalla "tahmea" tarkoittaa "pysyvää". Saatko sellaiseksi muutettua jos et tarkistan oikeutesi.

Tahmea, pysyvä, sticky, ihan mikä vaan, mutta mulla ei ole aluenäkymässä kuin Poista, yhdistä, siirrä, kopioi, lukitse, avaa ja synkronoi ja viestinäkymässä lukitse, avaa poista, yhdistä ja jaa. Tai sitten mä en vaan löydä. Pysyvä onkin muuten aika hyvä suomennos. :D

Noin, koitin muuttaa oikeuksia. Muutetaan lisää jos ei piisaa. =)

edit. unohdin, että voinkin testata oikeudet itse. Ei näköjään piisannut. Jatkan testausta...
edit. Nyt pitäisi olla.
Mitähän hyvää tänään pantaisiin? =-)
http://oluttehdas.blogspot.com

Proudfoot
Harjoittelija
Harjoittelija
Paikkakuntasi: Jyväskylä

ViestiKirjoittaja Proudfoot » Ma Syys 17, 2012 13:04 pm

Nostan tämän ketjun ylös, koska asia koskee tuota wikiä. Nykyisellään wiki ei ole mielestäni erityisen toimiva. Tietoa on vähän, se on pirstaloitunutta ja vajaata. Sivut ovat aika epäselvästi jäsennelty ja kuvat puuttuvat, mitkä tekee teksteistä kevyemmin luettavaa. Ajattelin, että olisiko mahdollista saada kasaan vaikka joku pieni porukka, millä asiaa lähdettäisiin tuumailemaan ja tekemään wikiremonttia? Onko aivan kuolleena syntynyt idea? Mulla vois olla ainakin intoa osallistua ja veikkaan, että semmoinen selkeämpi wikipaketti vähentäisi melkoisesti niitä jatkuvasti toistuvia kysymyksiä foorumin puolellakin. Toki wikin voisi myös nostaa näkyvämmin esille, että sinne helpommin eksyisi... Toivon, että osasin kritiikkini esittää sen verran järkevästi, ettei kukaan asiasta pahoittanut mieltään.

Mazku
Oppilas
Oppilas
Paikkakuntasi: Turku

ViestiKirjoittaja Mazku » Ma Syys 17, 2012 13:33 pm

Mielestäni olisi hyvä saada selkeät ja kuvalliset ohjeet myös suomeksi. Tukee harrastuksen kasvun mahdollisuuksia Suomessa.

Itse voisin koittaa saada uuteohjeisiin kuvia seuraavasta panosta.

suorama
Panimomestari
Panimomestari
Paikkakuntasi: Kangasala
Viesti:

ViestiKirjoittaja suorama » Ma Syys 17, 2012 23:24 pm

Wikiin pääsee noin yleensä kirjautumaan kaikki samoilla tunnuksilla kuin tännekin.
Tämä siksi etten olisi se ainoa joka sinne satunnaisesti kirjoittelee.
Näin tämä on ollut wikin alusta asti.

Eli ei kuin kirjoittamaan ja rakentamaan yhteistä hyvää, niinkuin se alunperin oli tarkoitettukin.

Ja jos ei onnistu kirjautuminen, tahtoisin siitäkin infoa.

edit.
Ei ollut ihan alusta asti kun tarkistin viewtopic.php?f=48&t=904 :oops:
Mitähän hyvää tänään pantaisiin? =-)
http://oluttehdas.blogspot.com

Palaa sivulle “Kehittäminen & palaute”