suorama kirjoitti: Minua kiinosti(taa) mm. australialaisten avoimuus ja avuliaisuus näissä asioissa. Miestäni on hienoa kun joku osaa neuvoa ja toinen onnistuu, oppii ja omaksuu ja osaa neuvoa muita sen jälkeen.
Tämä on juuri tämän paikan vahvuus jo näin alkuvaiheessa. Myös se on tärkeää että porukka, olkoonkin vielä lukumäärältään pieni, on aktiivinen. Nämä ovat mielestäni toimivan foorumin peruspalikoita, jonka ympärille muu rakentuu. En epäile hetkeäkään, etteikö tällä foorumilla olisi mahdollisuuksia kasvaa Suomen kotioluen harrastajien ykköspaikaksi.
suorama kirjoitti:Nyt olen kutsunut myös kauppiaita ilmoittelemaan tarjouksistaan ilmaiseksi, ihmettelen vain miksi kukaan ei ole tilaisuuteen tarttunut. Ei muuten vaadi edes rekisteröitymaistä.
Kieltämättä on outoa. Luulisi, että mainokset jopa molempien nettisivuille (suuntaan ja toiseen) olisi mahdollinen ja molempia sivustoja hyödyntävä asia. Minulle tulee mieleen sellainen kysymys, että voisiko internet olla edelleen hieman vieras media joillekkin yrityksille? Etenkin viime vuosina yleistyneet foorumit saattavat olla monille täydellinen arvoitus.
Itse tosiaan eksyin tänne täysin sattumalta toisen foorumin kautta, missä joku linkitti. Mä jotenkin heti tykästyin meininkiin täällä; tiedon määrä, positiivinen suhtautuminen vasta-alkajiin (ei ole todellakaan itsestäänselvyys foorumeilla!) ja yleinen ilmapiiri.
Ulkoasu kaipaa mielestäni uudistusta. Esimerkiksi uusi banneri olisi mielestäni paikallaan ja värimaailmaa miettisin myös uudelleen. Niin ja toivottavasti joku ei nyt pahoittanut mieltään pahasti..